Sunday, October 15, 2006

MNAC-Performing the Body - Oct 2006


reprogramare
coregrafie si interpretare: Mihaela Dancs, muzica: Arcade Fire



Ce poate corpul meu sa faca?
Coregrafia si interpretarea Ionut Stana, student UNATC, Facultatea de Teatru




Scurta absenta intr-un prezent imaginar
Coregrafie si interpretare: Dana Balint, Studenta UNATC - Sectia Coregrafie
Muzica: Spargatorul de nuci - P.I. Ceaikovski

Salata I.D.

Coregrafie si interpretare: Iuliana Stoianescu - studenta sectia Coregrafie in cadrul UNATC - I.L.Caragiale



3 Comments:

Blogger Mircea said...

foarte bune si astea. is special ultima din seria lui ionut stana imi place

11:15 AM  
Blogger Cris said...

de pe badorgood (mergeam intr-o vreme p'acolo).

btw - ai asa multe situri; mi-a fost greu sa te gasesc: profilul nu are date de contact

1:54 PM  
Blogger Portugal said...

Draga Cris, eu nu prea stiu cine esti. Am vazut chiar ca ai utilizat o fotografie de-a mea pe blogul tau. Ai putea sa imi dai adresa ta de e-mail te rog, pe e-mailul meu personal?-ca tot il stii acum...

3:12 PM  

Post a Comment

<< Home